Kupony rabatowe, Agencja, Marketing

Zobacz galerię 02 luty 2016 21:37 od ivnet.pl

Kupony rabatowe, Agencja, Marketing

Kupony rabatowe, Agencja i Marketing pociągają i generują wydatki, trzeba się im przyglądać. Każde ruchy koniecznie trzeba analizować i oceniać czy się opłaca. Według Linków możemy rozpoznać skuteczność na innych stronach, skąd pozy­skaliśmy danego klienta na nasza stronę, czy stronę naszego sklepu. Oferując kupon rabatowy, możemy domniemywać, iż klient będzie bardziej zainteresowany ofertą, gdy dodatkowo ograniczymy czas dostępu powodujemy tym posunięciem, iż by otrzymać 100 zł zniżki na wszystkie produkty, musi wpisać dany kod rabatowy. Oferta zamienia się wtedy w prezent, co klient traktuje pozytywnie.

Pozdrawiam,

Mariusz Waldheim

Zobacz galerię zdjęć artykułu



Dodaj komentarz

komentarze

  1. dnia 02 luty 2016 23:21 #1ivnet.pl

    Tylko lekko skomplikowane

  2. dnia 02 luty 2016 23:21 #2ivnet.pl

    Mam lepsze rozwiązanie

Dodaj komentarz

Wyraź swoją opinie ! Nie zwlekaj wyraź opinie na temat artykułu!
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.