Aktualności |
Podejście do klientów, by zarobić pieniądze
Podejście do klientów, by zarobić pieniądze

Podejście do klientów, by zarobić pieniądze
Narzekania, że klienci są „jednorazowi” i nie wracają zdarzają się bardzo często. Zadajemy pytanie: co firma zrobiła, by zarobić pieniądze, żeby klienci chcieli wrócić? Czasem wystarczy niewiele – pocztówka lub e-mail z ciekawą ofertą sezonową, karta stałego klienta, kupon rabatowy na następne zakupy lub dla poleconej osoby. Firma nie mogła niczego sprzedać, a prowadzili biznes internetowy. Firma miała świetny produkt, jednak nie mieli klientów. Zastanawiali się, dlaczego go nie sprzedają?
Podczas rozmowy telefonicznej miej przy sobie kartkę papieru i długopis, ponieważ bardzo często zdarza się, że klient poda Ci bezpośredni telefon do siebie, który musisz zanotować, poda Ci bezpośredni e-mail do siebie, który też koniecznie musisz zanotować. Notatki od razu wprowadzaj do bazy danych klientów, którą tworzysz - dlatego ważne jest, abyś pisał czytelnie, gdyż to są bardzo ważne rzeczy. Pozwoliło to przeprowadzić badanie rynku. Gdy tylko zrozumieli swój rynek docelowy, od razu rozpoczęli budowanie bazy klientów, którzy stali się klientami stałymi dla firmy.
Pozdrawiam,
Mariusz Waldheim
Zobacz galerię zdjęć artykułu
OK, podejście jest najważniejsze
Pamiętać o stałych klientach, którzy są lojalni
To jest najważniejsza sprawa