Jak zarobić przy pomocy kuponów rabatowych?

Zobacz galerię 14 kwiecień 2016 9:08 od ivnet.pl

Jak zarobić przy pomocy kuponów rabatowych?

Od zawsze wiadomo, że klienci lubią otrzymywać różnego rodzaju zniżki i rabaty. To znany sposób marketingowy na przyciągnięcie nowych klientów i docenienie tych stałych, regularnie korzystających z usług firmy. Jednak nie każda oferta promocyjna spełnia swoje zdanie. Przeczytaj jak wykorzystać możliwości kuponów rabatowych na platformie z ofertami i ogłoszeniami ivnet.pl, by osiągnąć obopólne korzyści i uzyskać sytuację win-win.

Czym są kupony rabatowe ?

Kupony rabatowe to specjalne zniżki, oferowane najczęściej przez sklepy internetowe. Udostępniane są za pośrednictwem specjalnych portali i uprawniają użytkownika do otrzymania zniżki na zakupy produktów lub usług. Odbywa się to po kliknięciu w odpowiedni link, przepisaniu kodu w przeznaczone do tego miejsce w koszyku, albo pobraniu kuponu z kodem rabatowym i przesłaniu go e-mailem czy wydrukowaniu i okazaniu sprzedawcy. Jest to rodzaj ogólnodostępnej promocji, ale tylko dla osób dysponujących kuponem. W ten sposób możesz docenić i zachęcić klientów, którzy trafili do Ciebie za pośrednictwem portalu ivnet.pl. Nie musisz jednocześnie obniżać ceny dla wszystkich – taki rabat jest pewnego rodzaju wyróżnieniem i nagrodą dla osób, które zadały sobie trochę trudu, by poszukać. Jest to jednocześnie forma nagrody finansowej (oszczędności) i nagrody psychologicznej (satysfakcja, że można kupić coś taniej, niż inni).

Najczęściej spotykane formy kuponów rabatowych to:

  • Procentowa zniżka, uprawniająca do obniżenia wartości zamówienia o ustalony procent np. 5%, 10%, 25% itp.
  • Zniżka o określoną wartość np. taniej o 15 zł lub -30 zł od wartości zamówienia/produktu
  • Darmowa dostawa – klient nie płaci za przesyłkę
  • Dodatkowa usługa np. strzyżenie+ modelowanie gratis
  • Prezent – drobny upominek, który kupujący otrzyma po złożeniu zamówienia np. dodatkowe akcesoria do zestawu

Powyższe przykłady to tylko najczęściej spotykane promocje związane z kuponami rabatowymi. Tak naprawdę nic Cię nie ogranicza i możesz ustalić dowolną formę zachęcenia klienta. Wcale nie muszą być to ogromne zniżki czy wartościowe gratisy. Czasami sam fakt, że coś jest objęte promocją, może znacząco podnieść zainteresowanie produktem czy usługą.

Rabat dla osób korzystających z portalu

Inną, równie atrakcyjną formą promocji jest rabat dla ludzi, korzystających z portalu ivnet.pl. W ten sposób zachęcasz osoby regularnie odwiedzające nasz portal do skorzystania z właśnie Twoich usług. Dla Ciebie jest to także cenna informacja, z jakich miejsc trafiają do Ciebie klienci. Jeśli użytkownik powoła się na portal, od razu wiesz, że ta forma reklamy działa i warto ją mieć.

Rabat = mniejszy dochód. Jaki w tym zysk ?

Wszelkiego rodzaju zniżki powinny być dobrze przemyślane i przekalkulowane, jak w serwisie kody.pl W końcu taka promocja ma opłacać się zarówno Tobie, jak i Twoim kontrahentom, spojrzyj na stronę systempartnerski.pl Warto więc policzyć ile można opuścić z ceny, by nie być stratnym, a jednocześnie rabat był atrakcyjny. Promocja to sposób na przyciągnięcie dodatkowych klientów, chociaż zysk z pojedynczej transakcji będzie mniejszy, to w ogólnym rozrachunku powinieneś wyjść na plus. Zakładając, że informacja dotarła do odpowiedniej ilości użytkowników i promocja faktycznie przełożyła się na zwiększenie sprzedaży.

Przemyślana promocja musi prowadzić do sytuacji win-win, czyli takiej, w której korzyści odnosi zarówno przedsiębiorca, jak i klient. W momencie, kiedy jedna ze stron czuje się poszkodowana, należy dokładnie przemyśleć strategię, przeanalizować co jest przyczyną takiej sytuacji i wprowadzić konieczne zmiany. Polecamy artykuł Jak zachęcić klienta do ponownego skorzystania z Twoich usług i zarobić pieniądze!

Jak każda promocja, także kody zniżkowe muszą mieć jasno określone zasady. Mogą być opisane w postaci regulaminu lub krótkiej, ale jasnej informacji. Opis powinien obejmować:

  • Przedmiot promocji – konkretny produkt, usługę, zestaw lub kategorię produktów itp.
  • Czas trwania promocji – określaną od dnia do dnia
  • Rodzaj promocji – zniżka, darmowa dostawa, gratis itp.
  • Ewentualne wyłączenia promocji – czyli co nie podlega zniżce

Nie należy natomiast sztucznie windować cen, czyli z premedytacją podwyższać ich przed promocją, w celu uzyskania „promocyjnej ceny”, która w rzeczywistości będzie równa lub większa od pierwotnej. Takie praktyki bardzo szybko wychodzą na jaw i przekładają się na utratę zaufania ze strony klienta. Wystarczy, że oszukasz jedną osobę, a możesz stracić naprawdę wielu kontrahentów – zarówno tych potencjalnych, jak i tych, z którymi już współpracujesz. W mediach co jakiś czas wybuchają afery związane z nieuczciwymi promocjami i nie dotyczy to tylko gigantów. Duże firmy, obracające milionowymi zyskami, łatwiej są w stanie poradzić z kryzysem wizerunkowym, niż niewielkie przedsiębiorstwa bez odpowiedniego zaplecza PR.

Umieszczenie wizytówki w wersji podstawowej na platformie z ofertami i ogłoszeniami ivnet.pl jest całkowicie darmowe. Nie ponosisz z tego tytułu żadnych kosztów.

Warto jednak jak najszerzej rozbudować ofertę i zaproponować szereg promocyjnych usług, z których można skorzystać. Jedną z opcji jest zaoferowanie określonego rabatu. Polecamy także artykuł Kupony rabatowe ivnet.pl, by zarobić pieniądze - mnóstwo korzyści!

Przyniesie Ci to korzyści w postaci większej ilości klientów i zwiększonych dochodów.

Zarejestruj się już dziś w serwisie ivnet.pl (tylko imię i email), następnie Dodaj ofertę i wybierz opcję, najlepiej na 12 miesięcy, gdzie otrzymasz najwięcej korzyści i satysfakcji.

ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ, DODAJ OFERTĘ i ODBIERZ PREZENT !

Pozdrawiam,

Mariusz Waldheim

Zobacz galerię zdjęć artykułu



Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Wyraź swoją opinie ! Nie zwlekaj wyraź opinie na temat artykułu!
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.