Oferta
ABCO Sp. z o.o.
Usługi Informatyczne
44-100 Gliwice, Dmowskiego 456
branża: INFORMATYKA, TELEKOMUNIKACJA
województwo: śląskie





www
kjui.pl
www
ivnet.pl
telefon
505 181 819
telefon
505 1818 15
email
ivnet@ivnet.pl
email
uiy@op.pl
link do Programu Partnerskiego
Program Partnerski
Prowizja bezpośrednia
- I poziom %
12
Prowizja wieczna
(na zawsze) %
2
Prowizja pośrednia
- II poziom, Partnerzy %
5
Rabat
- 5% Specjalny Rabat
Na cały asortyment towarów i usług
Naprawa komputerów

Kupon rabatowy - Kup Teraz !
tylko 0,00 zł brutto

Oferta

 

Jak Zarobić, Kupony Rabatowe, Konkursy z Nagrodami, ivnet,

Usługi informatyczne, naprawa komputerów, konfiguracja oprogramowania.

Ile razy zdarzyło Ci się rozmawiać przez telefon z kimś, kogo najchętniej byś udusił? A czy mogłeś sobie pozwolić na to, aby rzucić w takiej sytuacji słuchawką?

Piekielni klienci się zdarzają. Po prostu. To ludzie, którzy mają w sobie różne emocje i je uzewnętrzniają. A że czasem trafi na Ciebie – pogódź się z tym i nie staraj się przegryźć im gardeł. Po pierwsze, przez telefon Ci się to nie uda. Po drugie, tak potraktowana osoba na pewno do Ciebie nie wróci.

Rozmawiałam o tym z panią Martą Łukawską-Daruk, zajmującą się od 2006 roku zarządzaniem jakością i kwestiami klienckimi, trenerem w zakresie Customer Experience Management i założycielką CustomerMatters:

Wyznaję zasadę, że zamiast leczyć lepiej eliminować przyczyny choroby i choć byłoby to kuszące, wcale nie chodzi mi o rezygnację z obsługi tzw. trudnych klientów. Bo ci byli, są i będą. Warto jednak zadać sobie pytanie – skąd biorą się tzw. „trudni klienci”, czy przypadkiem ich frustracja nie ma korzeni w sposobach organizacji firm, systemach, procesach, procedurach, nastawieniu i wyszkoleniu pracowników?





Piękna Polska




Najpiekniejsza Polska




Max Kolonko


Opis
Słowa kluczowe lub frazy
usługi informatyczne,naprawa komputerów,konfiguracja oprogramowania